190801

Snart har halva semestern gått.. vart tar tiden vägen? Men ångesten ska inte behöva komma än iallafall på ett tag! Och det finns flera saker att se fram emot innan allt återgår till det normala igen.

Ett sent inlägg blev det idag men under semestern så brukar jag läsa till mellan tolv och två på natten. Böckerna jag har valt att förlora mig i på slutet har varit så bra att jag inte kunnat lägga ifrån mig dom! Senast jag skrev läste jag "Judgment road" och den var såbra! Jag älskar som sagt mina MC böcker och denna fick 4/5! Sedan läste jag "Addicted To You" som också var bra men vägde om jag skulle ge boken 3 eller 4 av 5... Men det blev 4/5 tillslut. Sedan första boken i LUX serien, Obsidian, som är en av mina få 5/5! Den var så förvånansvärt bra! Spännande och det sa bara piff och sen varubilen slut och det dröjer inte länge innan jag ska kasta mig över bok nummer två!!  Till sist så läste jag ut den femte boken i Reapers MC "Reapers Fall", en solklar 4/5 på den också❤️📚

Jag är ännu inte riktigt trött så jag ska kasta mig in i den sista boken (än så länge) i "King " serien av T.M Fraizer, bok nummer nio. Den har fått väldigt bra omdöme och jag ser såå fram emot att fåläsa den! Alla hennes böcker innan har varit mina favoriter ett bra tag nu. Så jag kan inte hålla mg 😉

(null)

Kommentera här: