Nya bokvalet

Min nästa bok blir en i en bokserie iallafall.. Jag får stå ut på något sätt.. Men jag var så sugen på att läsa en till MC bok och såg att jag redan hade två att välja på och att jag även hade bok nummer två i både sa serierna. Ibland har böckerna fått så bra recensioner att jag vet att de kommer vara bra och då kan jag köpa bok nummer direkt. 

Förra boken jag läste nyss var mer spännande och var helt okej bra, men jag älskar mina MC böcker. Med all denna "alpha hane" manliga karaktären som är som en grottman som ska beskydda sin kvinna och allt det där när det händer trubbel runt omkring (jag menar hallå det är en MC-klubb så det kommer trubbel!!) OCH JAG ÄLSKAR DET <3 

Så för att kasta mig in i ännu en bok (som jag äntligen ska få läsa i lugn och ro på balkongen) så bestämde jag mig för "Reaper´s Property" av Joanna Wylde. Jag hade en annan serie som heter "Move The Sun" också men de var så korta och jag vill inte beställa fler böcker på ett tag.. Jag menar de kostar ju pengar... :( Men denna ska jag börja läsa idag och har höga förhoppningar att den sa ta mig med storm :D

(null)Här är första (den undre) och den andra boken! Jag menar kolla in framsidan på dessa <33

 

Kommentera här: