Ny bok

Ja "Sins & Needles" är nu klar och jag väntar på att bok nummer två ska komma med posten! Den ska komma tidigast idag *pepparpeppar* och senast på tisdag. Jag gillar slutet på boken, med tanke på att jag beställt bok nummer två! Första boken kändes som ett "förspel" och den stora piken som typ de 3 sista sidorna... gah! Jag vill ha nästa bok nu!!

Men jag kan inte vänta med att läsa så länge så jag hittade en bok i bokhyllan som jag hade glömt.. Bra där Emma! Den nya boken vet jag inte så mycket om men den ska utspela sig 2118 och handla om att ju högre upp i en viss byggnad man bor ju "högre status" har man. Det handlar då om en kvinna som bor i toppen och från toppen finns det bara en väg och det är neråt. Så det ska bli spännande att läsa vad som händer då det ska finnas kärlek och drama i boken och det gillar Emma! 


Kommentera här: