Booktube

Att starta morgonen med kaffe och lite "booktube-videos" är en bra morgon! Mitt beroende av böcker började på riktigt när jag började söka på Youtube efter lite tips på "romance books" och gissa om jag har böcker att läsa för hela året just nu. Jag kollar på alla filmer som de jag följer lägger upp och får nästan alltid en ny bok att lägga till på "att läsa listan". Jag känner mig så nöjd efter då jag vet hur bra jag mår och hur fullkomligt uppslukad man kan bli av en bok. Så jag är nöjd och har ca 60-70 böcker på min lista. 

Jag har börjat på en liten lista med hur många sidor per dag jag läser och vilka böcker jag läser på en månad. Det ser ut som skit men det är ganska kul att ha koll på. Innan förstod jag inte hur alla kunde läsa så många böcker på en månad? Men jag har läst 4st hittills i april så det går ganska så fort.

Så jag ska fortsätta kolla på lite videos, dricka mitt kaffe och kanske fortsätta läsa i "shadow of the fox" innan jag ska dyka ner med näsan i matteboken 😒😩☕


Kommentera här: