190428

God förmiddag!
Vaknade inte alls lika trött idag, yay! De senaste dagarna har jag sovit som en sten hela natten, inte vaknat en enda gång förräns larmet ringer och jag har varit tröttare än någonsin.. Men idag var det helt okej att gå upp halv åtta!

Jag har än så länge bara latat mig i soffan med nyhetsmorgon (yes jag har det på varje morgon till frukost!), kollat en massa på Youtube, planerat lite vad jag ska läsa och vad jag vill läsa härnäst (det gäller att ligga steget före! 😉 Men nu vill jag läsa! Så jag ska byta min fåtölj i vardagsrummet mot soffan på balkongen för att, ja det är fint väder!! Så man ska passa på att vara ute även om man inte rör på sig ☀️ 


Senare idag ska jag hämta ut ett paket med böcker som har kommit, yay!! Jag valde min nuvarande bok för att den skulle ta längre tid att läsa (har både första och andra boken hemma). Meeeeen det går inte så bra när man läser mer än halva boken på en dag...😩 så nu har jag bara ca 100 sidor kvar.. Men boken är bra så jag är glad ändå!! Och jag har lite böcker här hemma som ska läsas så jag har inte helt slut på kommande böcker! 😉



Kommentera här: