190426

Godmorgon denna underbara lördag!
Igår hade jag en deadline för den sista inlämningsuppgifter och den blev inte riktigt helt klar men den blev inskickad 23:58 vilket jag känner mig väldigt nöjd med. Jag pluggade in nya saker under hela dagen och gjorde sedan ett test, ett prov och gjorde sedan 5st uppgifter som jag skickade in. Så när jag vaknade på morgonen idag var jag så mentalt trött och så himla glad att stressen har börjat släppa lite. Jag kommer fortfarande behöva plugga på inför det muntliga provet men utan stress<3

Igår när jag hade mina pauser från plugget (dvs satt på balkongen i det fina vädret och läste min bok) så läste jag ut den andra boken i "The Artist Troilogy" så spännande! Nu väntar jag bara på den tredje boken som iallafall är beställd... Önskar bara att den kunde komma nu!! Helst igår! Men böckerna har fått en fin plats i min hylla med mina lästa böcker och det återstår att välja en ny BK att läsa. 
Det är svårare än man tror då alla engelska böcker innehåller minst 3 böcker i varje bokserie vilket leder till att jag läser, beställer böcker, läser lite till och måste sedan beställa fler böcker... Så jag får se vad nästa bok/bokserie blir :)

(null)

(null)

Kommentera här: