190407

Godmorgon!
Idag vaknade jag med lite mindre vikt i bröstet då jag skickade in "uppdrag 1" igår vid halv elva på kvällen. Lite ro blev det till att det gick upp att nästa "uppdrag" ska vara inne imorgon... Ge mig styrka!

Sen kom nästa lilla kluring. Jag läser sedan två veckor tillbaka alltid en bok på paddan och en vanlig pappersbok. En bok att läsa när ljuset inte är tillräckligt bra för att läsa en vanlig bok så är det skönt att ha ipaden men sen en att läsa då det är bra ljus t.ex. då jag läser på balkongen. Då funkades inte så bra med ipaden då det blänker och iallafall jag får ont i ögonen efter ett tag.

Igår läste jag ut boken (som var två i en) och det var "Dirty Beautiful Lies/Love" av Kendall Ryan. De böckerna var helt okej och kändes för mig som en "feel good" bok i jämförelse med vad jag brukar läsa. 
Så nu ska det väljas en ny bok att börja läsa (har ett tiotal som bara väntar på att bli lästa). Jag väljer mellan "Dirty little secrets" också av Kendall Ryan eller "Sins and needles" av Karina Halle. Båda dessa är från rekommendationer av olika booktubers (det är där jag får alla mina böcker just nu) så jag får se vad det blir eftersom att båda dessa böcker är bara den första boken i två serier så jag ska läsa baksidorna igen och sen försöka komma fram till vilken bok det blir!

(null)

Kommentera här: