190405

Hello!
Känner att  min hjärna har gått på högvarv ett bra tag och nu har det gått över gränsen. Vet någon känslan när allt bara känns kört, så att istället för att stressa ännu mer så blir man lugn och bara accepterar sitt öde. Typ.. Och där är jag nu.
 
Min förra kurs i skolan drog över tiden då det var brist på tider för muntliga examinationer så jag fick ha min 5 dagar efter att kursen redan var slut (fick C på muntliga, yay!) och då hade min nuvarande kurs redan börjat. Så jag skulle hugga tag i den nya kursen direkt och laddade hem det som fanns som "kursliteratur" som var en bok. Efter en tid med mycket svordomar och letande så fick jag ääääntligen veta att jag behöver en bok till..... Alltså FUCK ME.....!! 
Så den första inämningsuppgiften skulle ha varit inne i måndags, nästan ska lämnas in nu på måndag.. Jag har fortfarande inte fått den nya boken eller lämnat in den första inlämningsuppgiften och har typ panik...! Jag försöker hitta youtube klipp som kan hjälpa och jag har kommit 50% av inlämning nr 1.. Och det blir inte lättare av att jag läser Matte D / Matte 4... Jag hatar matte....
 
Så den senaste tiden har jag häckat vid youtube, druckit en massa te/kaffe och läst en massa romantiska bäcker. Böckerna får mig att försvinna till en annan värld även om problemen fortfarande kvarstår när jag läst klart. Det kan dock inte hjälpas och jag är verkligen kär i mina romantiska böcker! Jag erkänner att jag är kär i kärleken <3 Så nu ska jag läsa lite innan jag ska dyka ner med näsan i lite matteuppgifter igen.... Alltså skjut mig...
 
 

Kommentera här: