180616

Vaknade 09 imorse när klockan ringde, just då kunde jag inte bestämma mig för om jag skule kliva upp eller ligga kvar. Jag älskar att bara äta frukost, chilla, se på NYMO och kanske läsa något. För mig så börjar inte dagen på riktigt en lördag förräns efter lunchen då jag älskar att bara vara ledig och ta det lugnt en morgon som denna! Så som man kanske förstår, så gick jag upp ändå.
 
Jag började med att fixa det viktigaste dvs tvätten (sambons arbetskläder som behövs ikväll) och disken samtidigt som jag kokade ägg. På de viset så fick jag saker gjorda medans frukosten fixade sig själv ;) Jag älskar när man kan vara effektiv på så kort tid under morgonen, då har man redan gjort sitt och varit duktig för dagen!
 
Men sen tog jag fram lite böcker som jag funderar på om jag ska ta mig igenom. Böckerna kommer ifrån min kära pappas bokhylla, där kan man hitta det mesta! Även litteratur som jag behövde när jag pluggade högskolan! xD Jag undrar om man blir så mycket klockare av att läsa dessa? Skulle mitt liv bli annorlunda för att jag börjar tänka på ett annats sett etc? Så jag tänkte varför inte testa och se? Jag skulle behöva lite nytändning eller inspiration i mitt liv... Jag är glad för de jobb jag har just nu (lönen sitter ju aldrig fel💗) men jag vill gärna ha mer än ett jobb under min livstid så man hoppas på de bästa! :)
 
 

Kommentera här: