181004

När man ska in till en lokal för en laboration, känslan av att skita ner sig av nervositet.... Till att komma dit, få be en man om hjälp att hitta ett klassrum som är tomt, deet finns bara en uppsätning saker det vill säga till mig. Jag som gått och varit så nervär att det ska vara fullt med folk i lokalen och att man skulle få hjärnsläpp och inte kunna jobba. Det gick hur bra som helst och det tog knappt en timme innan jag var klar, dagen blev bättre än väntad!
 
Det svåra återstår dock.. Att skriva en bra rapport av det.. Jag gillar inte att behöva skriva ett arbete om något man inte riktigt är intresserad av, allt lixom tvingas fram. Nu sitter man och bara läser(hälften av allt glömmer jag så de mesta måste läsas fleeeera gånger). Så nu ska jag skriva skriva skriva sen skicka in ännu ett arbete så jag får börja möblera om lite här hemma (fick något som kan vara en bra idé!!!) och dricka ett glas vin <3
 
 

Kommentera här: