181127

Allt oftare har jag börjat tänka varför gör jag det här? Det kommer aldrig att gå! Jag vill bara gå och sova.. Kommer livet någonsin att bli enklare? Hur kunde jag klaga innan?!
 
Ibland får man skylla sig själv också.. Jag började som sagt plugga upp lite naturämnen för att sedan kunna söka vidare till högskolan (dock så har jag redan gått på högskolan en gång men blev inget av de..). Jag jobbar 50% samtidigt när jag läser med en studietakt på 100%, kanske inte det smartaste jag gjort i mitt liv då det enda jag vill göra är att sova eller att inte göra någonting.
 
Jag har läst klart biologi 1 och 2 som funkade, då var det bara tidsbristen som gjorde att det blev panik inför varje inlämning. Igår började jag med fysik 1 och jag känner bara va? Jag läser och läser men sen blir det blankt i huvudet så fort det kommer en fråga. Då ska jag nyss ha läst om skiten men det går inte. Ibland känner man sig jäkligt dum.. Men alltså fysik på distans är väldigt jobbigt.. Frågan är hur hela kursen ska gå?... Jag började med den igår....
 
Resultatet av 2 dagar in i kursen är att mitt huvud vill sprängas.. Jag vill bara ligga i sängen och sova hela dagen men förutom studierna så måste lägenheten fixas och mat ska handlas och lagas.. Hur hinner man med att leva är min fråga... BLÄ! SKJUT MIG!
 
Studerade en rödlökscell i sista uppgiften på biologin! Det var dock roligt!
 

Kommentera här: