181206

Äntligen blir jag lite ledig igen! Det är väldigt skönt att både plugga och jobba när man väl kommer till den "lediga" perioden. Jag jobbade kväll igår och jobbar inte förräns nästa onsdag då det är kväll igen. Mellan det kommer dock pressen och stressen över plugget, som just nu är fysik (skjut mig...). Den första inlämninguppgiften ska vara inne idag och det blir lite panik för jag trodde att den skulle vara inne imorgon.. Så jag vet iallafall va jag ska göra från och med nu tills eftermiddagen. 
 
Även fastän jag och min samo är 25år så rings det fortfarande efter pappa när det ska borras och fixas.. Jag skulle vilja fixa allt här hemma själv men det har en tendens att bli lite lite snett när jag gör saker, tålamodet att räkna på saker finns inte (vilket man borde för då blir det finast!). Så jag ska fortsätta med mitt pluggande tills pappsen kommer och vi äntligen ska ätta upp nya lampor och kanske någon hylla. ÄNTLIGEN!! Vi har bara bott i våran lägenhet i snart ett år... men kul att de händer nu lixom! XD
 
  
 

Kommentera här: