Tisdag.

Idag vaknade jag med tanken att någon var i lägenheten. Jag var halvvaken och hörde ljud utifrån, det är vägarbete och balkongdörren var öppen, men det lät som om någon höll på i vårat nyckelskåp i hallen. Jag låg och lyssnade och undrade va fasiken jag skulle göra om någon verkligen var i lägenheten?? Men mitt i allt så kunde jag urskilja att ljuden kom utifrån och faktiskt inte alls var inne. Efter det var ja väldigt vaken! Haha.


Innan lunchen idag så joggade jag och gick lite för att få komma igång lite äve om det står spinning på schemat ikväll, hoppas att av överlever det... Så efter lunch och en skön duscha så ska jag nu mumsa på en liten morotskaka, som var i ugnen lite för länge.., och dricka lite kaffe tills sambon kommer hem från jobbet så ska jag dryga lite på honom istället ;)

Kommentera här: