Personlig almenacka

Äntligen har jag beställt en ny liten almenacka till 2017! Ja, jag blir lite "excited" över att köpa en ny almenacka.. Men det känns bra att få skriva ner saker som är tänkta att göras och saker som kommer att hända. Jag glömmer väldigt lätt saker ibland och blev berende av att ha en sedan man hade sin tid på högskolan och även då glömdes det saker.. Viktiga saker..
 
Inför 2017 men "nya möjligheter" som alla säger, nystarten, så hade jag tänkt planera att göra mer saker. Olika saker som att träffa fler kompisar dvs, jag ska höra av mig till andra oftare, fokusera mer på mig själv och börja göra lite småsaker som gör vardagen lite mindre tråkig och allsidig. I dagens läge kommer jag hem från jobbet, är inne hela kvällen och har i stort sett aldrig planer till helgen för att jag inte orkat göra några... Hur roligt URTRÅKIGT låter inte de lixom?..
 
Så därför ser jag fram emot min nya almenacka som jag ska kunna vecka efter vecka försöka fylla med nya händelser att förgylla året med. Frågan är vad plånboken kommer ha att säga om allt resande? ;D Som förhoppningsvis ska bli av!
 
 

Kommentera här: