Städa mig frisk

Hello!
Mamma ringde på morgonen och jag hoppades att hon skulle ha förslag på någon tablett man kunde ta för att bli frisk från eländet! Istället fick jag rådet att städa, byta tandborste, disktrasa och städa på toa och i köket där de är som mest troligt att det samlas bakterier. Det lät vettigt eftersom de tabletter jag har tagit i en vecka nu inte verkar vilka samarbeta med mig...

Efter de gick jag gick en sväng till ica innan, dels för att slänga en massa sopor påvägen och för att få lite frisk luft! Det var så skönt att få koma ut!! Det slutade med att jag började svettas som tusan, det var ganska så varmt ute också. Men jag tog mig hem och nu mår jag ganska skit.... konstig i huvudet ont i magen.. men hostattacker har lagt sig...

Så jag försöker få i mig lite te och soppa just nu och ska kika på lite tv. Städningen kan få vänta ett tag.. Det är ju en dag imorgon också! ;)

Kommentera här: