Markoolio

Har jag nämnt att jag såg markoolio live i fredags? Faktiskt för andra gången i livet också! Det var så awsome! Jag skulle träffa min kompis Maria i Örebro i helgen och då frågade hon om jag ville med på fest på fredagen och att de sen skulle ut på markoo så jag menar, man är dum om man säger nej till de! På festen så var de en massa härligt folk så kvällen blev riktigt lyckad pga de också. Det kändes lite konstigt dock, jag har alltid varit yngst eller i samma ålder som de yngsta på fester men nu var jag bland de äldsta, och det kändes konstigt på något vis. Tänk att börja få åldersnoja vid 22, haha!
 
Men Markoolio har iallafall varit en stor del av de jag har lyssnat på under min uppväxt och att kunna stå där, i 2-3 raden jag skiftade lite då och då, och bara sjunga med för full hals i sina gamla favoritlåtar var magiskt! Jag har inte varit på någon stor konsert alls i mitt liv utan bara dessa små på klubbar men det är alltid lika kul! 
Jag fick inga bilder med mobilen och då jag filmar så sjunger jag och låter som en man.. Det låter alltid lika fint.. Men jag hittade lite bilder från kvällen som klubben tog. Jag skulle lätt göra om kvällen igen snart ;)
 
 

Kommentera här: