Godmorgon!

Idag hände det ingenting på morgonen, mobilen var alldeles tyst, vilket också är bra! Det betyder att jag får min lediga dag idag och att jobbet hade tillräckligt med folk för att slippa ringa mig :D Så min morgon började väldigt mysigt och bra. Jag fick morgonmysa lite med Johan innan han skulle iväg till jobbet, vaknade titt som tätt när han höll på i lägenheten så halv 8 låg jag och höll på med mobilen innan jag gick upp. Ett perfekt vaknande enligt mig då man själv kan bestämma om man vill vakna eller somna om.

Så nu sitter jag och avnjuter en god frukost, den klassiska gröten med hallon, banan och mjölk. Det bästa jag vet på morgonen som hjälper mig att hålla mig ganska så mätt ett längre tag. Annars slukar min kropp all mat och jag blir hungrig väldigt snabbt igen, speciellt på jobbet då jag rör mig hela tiden.
Frukosten ska ätas upp sen ska jag ut på en promenad i det fina morgonvärdar här i Enköping! Godmorgon!

Kommentera här: