Tillbaka till verkligheten

Efter en ganska deppig vecka förra veckan så är det tillbaka till de bättre vanorna igen. Förra veckan låg jag mest bara i sängen när jag kom hem från jobbet, det kändes tomt och jag var väldigt trött. Så kan det inte vara i all evighet så nu ska jag försöka styraupp saker igen. 
 
Därför så har jag nyss bokat mig en tid hos tandläkaren man måste ju dit även om man inte vill.. Sen har jag faktiskt bokat mig 3 pass denna vecka redan, typ ett varannan dag, tis/tors/sön. Det kan bli ett till på lördagen beroende vart vi hamnar i helgen. Det känns bra att ha bokat iallafall! Då vet jag att jag kommer ta min lata rumpa ut ur lägenheten!
Mer motiverande är också att Johan och jag städade en del igår så nu är det bara disken min tur med den kvar. Finns det inget att göra hemma så kan man lika gärna träna lite mer ;) Hra jag saker att göra hemma så går de först, annars tänker jag på att de finns här hemma och bara väntar på mig... Det kan man säga är min största energibov!
 
Senare ska det mysas med Johan, vi ska kika på biggest looser och äta god mat!
Och bilden passar så bra in på mig x'D
 
 
 

Kommentera här: