Ett nytt steg i livet.

Från att vara från så som det alltid ha varit till något nytt är roligt, förväntansfullt och jag skulle säga en känsla av ovana. Jag är oftast en som vill ha det som, ja, som det alltid har varit. Speciellt när det gäller traditioner så ska det vara på samma vis till exempelt varje jul eller när jag ska ut och springa så springer jag inte olika bara för att få springa, nej, det ska vara mina 6km som jag springer varje gång. 
 
Men nu kan det komma en helt ny vändning i livet som jag faktiskt välkomnar och då jag inte alltid kan kräva att det ska vara samma samma. Ett nytt jobb och en ny stad, kan en människa inte vara nervös och glad över de?! Speciellt då man idag ska ha erfarenet för att få ett jobb, men man kan inte få erfarenheten någonstans.. Så håller tummarna att jag får en bra start med allt!
 
Wish me luck!

Kommentera här: