Kläder hit och kläder dit

Framsidan av blogg.se brukar för det mesta (när jag besöker sidan) bestå av olika inlägg, minst ett, inlägg från modebloggar. Jag går in på en del för även om de är modebloggar så har inte alla lika stil. Men jag börjar tänka på hur mycket tid och pengar de lägger på kläder och hur de ska se ut varje dag. Jag kan ha lite problem om jag ska ut på krogen och går runt på saker jag har haft i ca tre år redan, haha..
 
Själv jobbar man på posten, springer runt i trappor, blir varm och svettig och när man kommer hem (nuförtiden) så är det redan mörkt.. Deprimerande för en person som har humör efter väder, typ. Så när man slutar så åker man antigen till gymmet och gör de lilla man orkar, eller så åker man hem duschar och hoppar i pyjamasen direkt! Och sen myser med en bra bok, kaffe eller pussar på mannen min när han väl är hemma <3
 
Att alla kan var så olika! Men nu ska man ner i tvättstugan i sina gröna mjukisar, tränings t-shirt från tyskland med trycka av en spjutkastare X'D De är mitt mode eller min outfit för kvällen !! ;)
 
 

Kommentera här: