Håller mig sysselsatt.

Det var inte riktigt planerat att man skulle få en sambo och sen att denne ska jobba borta i veckorna i 5 veckor framåt.. Usch! Jag hade precis blivit van med att inte bo själv längre, det är underbart! Tidigare sedan gymnasiet har jag bott själv i ca 6år och det började bli lite väl ensamt på slutet. Nu är det dock värre! Usch usch! Så jag håller mig sysselsatt och har till och med satt ihop en lista med saker som behöver göras. Jag tycker om att göra listor och gud va töntigt de lät! x'D 
 
Så jag ska fortsätta att håll aigång innan det är dags att varva ner inför en ny morgondag med spring och slit. Jag har redan bockat av 2 punkter så får se om de kan bli tre eller till och med fyra?! 
Sen är det väldigt hemtrevligt här hemma då lite jul har kommit upp men iallafall lampor i varje fönster så att de lyser lite i mörkret!
 
 
 
 

Kommentera här: