Måndag 14-12-15

Hello!
Måndag igen..Vilket betyder att min man har åkt till sthlm för att jobba igen.. Men lyckligtvis så är det sista veckan för honom innan han får sin julledighet! Jag vill också ha min efter fredag, men, vissa jobbar ju till den 23:e satt. Kul.
 
Idag har jag roat mig med en lång dag på jobbet, det var både kallt och mycket post! Så även om jag gick längre än vanligt idag så fick jag 50min övertid på de jisses! Men det var fler än jag som kom in lika sent. 
När jag väl hade slutat så drog jag till rusta för att köpa något juliga gardiner. De blev helröda och smått genomskinliga, som fanns på rea! Rea tycker vi om! De är redan uppsatta och hänger fint i fönstren.
 
Nu är det dags att lugna ner sig lite med tv innan det säger *poff* så kvällen är slut och en ny morgondag väntar. Beundra granen som vi klädde igår ska jag också göra. Jag tycker att den blev så fin! :) 
 
 

Kommentera här: