Måndag.

Sov till tio idag, hur skönt som hellst! Snoozade två timmar bara ;) Johan åkte till jobbet vid halv åtta som vanligt då jag är här så nu har man en hel del "freetime" tills han kommer hem vid sex. En hel del ska pluggas sen tänkte jag diska eftrsom att jag är snäll (och han har betalat för maten = emma är en ängel) sen ska jag försöka komma på något sätt att träna.
 
Jag sökte på om det finns något motionsspår här i närheten (bad typ till gud för de) och enligt kommunens hemsida så ska det finnas inte alls långt härifrån! Hallelujah! Så Johan kommer bli tvungen att leta på det med mig så jag får springa av mig lite och träna :D Annars brukar jag gå mot stan och runt en slinga (där jag faktiskt vet vart jag befinner mig, ungefär) och alla stirrar :o jag menar hallå? Är det inga här som brukar gå i träningskläder lixom? Jag hatar när folk stirrar... Och att gå i stan för den delen.. Så Johan kommer bli tvungen att leta på spåret med mig! Så att jag kommer hem igen vill säga xD
 
Men nu och framåt så är det fokus på pluggandet innan den sena lunchen kommer att äga rum. Att skriva studier är inte kul! Varför kan man inte bara ha en naturbegåvning för sånt? Ne för Emma fick mere krut i sina muskler istället ;) Mohahahha!
 
 

Kommentera här: