Humöret påverkas av vädret.

Efter att ha varit inne hela dagen så vill jag ut! Men det regnar fortfarande.. "Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder" usch va jag blir deppig när det är grått ute! Man skulle kunna tro att klockan är tre för det är lika grått ute som det varit sedan dess. 
 
Jag sitter och filosoferar över kosten och är relativt nöjd med vad jag kommer ihåg från den senaste veckan. Positivt! Funderar dock på att öka intaget av grönsaker (kanske inte grönsaksdrinkarna dock..) om det är något jag har tänkt på en tid så är det att äta mer grönsaker, äta lagoma portioner med mat och fyll ut med en massa bra grönsaker om du inte är mätt. Hm.. Låter ganska logiskt enligt mig om man ska äta bra.
 
Nej nu ska jag plugga lite till och sen träna så att jag bara kan slänga mig i soffan och chilla sen ;) Längtar alltid efter den tiden på kvällen då man bara släpper allt och tar det lugnt! Kanske man ska ta upp skissandet igen? 
 
Bastade med Johan Jessica och Simon i lördags, mycket trevligt! Men jag måste ha fått en twist då det gäller finska gener, jag klarar inte av att basta pinsamt nog! Usch! 
 

Kommentera här: