Kursstart

Idag hade jag introduktion till ännu en ny kurs igen. Det ska bli kul om man jämför med den förra som enligt mig och iallafall hälften av klassen var dåligt genomförd och upplagd av lärarna. Vi visste ingenting och fick inte ens ut en studiehandledning med den nödvändigaste informationen, suck. Idag fick vi dock en studiehandledning som våran lärare så snällt gick igenom med oss, vad vi kan förvänta oss att få göra, alla examinationer och sådant som är viktigt att veta. Jag ser mer fram emot denna kurs iallafall och jag har bestämt mig för att bli en nörd och plugga så mycket det bara går! (varför nu efter två kurser sedan skolan började efter sommaren?) För att slippa den tunga stressen vid tentan att man inte kan något och för tt jag vill lära mig något istället för att bara plugga in saker på ytan. 

Lika så idag då jag kom hem och skulle byta till mjukiskläder (går aldrig i vanliga kläder då jag kommit hem) så ser jag att på låret eller mer utanpå ljumsken att jag har tre blåmärken och alla är större än min tumme. Wtf? Vart kommer de ifrån? Jag har inte slagit i något eller så, skumt! Dock var jag ute och sprang igår och fick oni i ljumsken och fästena av lårets framsida (dvs kring höft och knä). Jag tror inte att blåmärken kan komma av att man joggar, eller?

Aja nu ska jag läsa lite Twilight (läser om bokserien för typ fjärde gången) och njuta innan jag ska ta fram pluggnörden i mig och sätta igång ordentligt för att få en bra start på denna kurs :)

HAHAHAH så jäkla sant!

Kommentera här: