15 April 2014

Hello!
Solen skiner och bara steker ute! (Ser det ut som?) Jag har ännu inte varit ut än så jag vet inte.. Skäms på mig när det är fint väder, fyfy. Jag sitter med en uppgift som jag vill bliklar med innan jag går ut och självklart så tar det extra lång tid med den bara för det.. 
 
Jag har även funderat lite på hur man vill bo och sådant. Dvs jag har kommit fram till att jag verkligen inte är någon lägenhetsmänniska egentligen.. Jag saknar att kunna gå runt i ett stort hus och bara kunna dumpa en filt på baksidan på gården och sola <3 (minus alla flugor och myror då..). 
Därför ska jag ta mig upp på cykeln och cykla till Hemlingby när jag är klar med uppgiften för att få springa i ett spår i en härlig skog. Älska att springa i skogen!! <3
 
Såhär såg det ut igår när jag skulle försöka ta en promenad.. Gick in och badade istället ;)
 

Kommentera här: