Skoltrött.

Åh.. to do list innan mitten på januari består av 7 examinationer, hur mycket ska man egentligen förväntas göra? Den som uppfinner ett magiskt piller som gör en pigg är guldvärd! Koffein och kaffe räknas inte, det blir jag inte pigg av, det är bara gött å dricka.
Men jag ska skicka in hemtentan imon och sedan börja på en annan kompletering innan de verkliga arbetet med denna kurs börjar. Jag förstår inte hur de kan förvänta sig att vi studenter ska sitta 8h per dag och plugga, då är hela dagen borta i stort sett :o Sitter jag tre till fyra timmar så är det en bra pluggdag haha. 
 
Men nu ska jag chilla ner lite innan det blir dags att sova. Carina har nyss åkt hem från våran lilla pluggkväll här hos mig. Vad som gick bäst med denna kväll var nog middagen vi gjorde haha! Gott blev det också, kyckling med egengjord jordnötssås<3 Älskar min lilla kines! 
Imorgon är det grupparbete som gäller och sista skoldagen för veckan! BoYAH!
 
Ja, varför inte?
 

Kommentera här: