Hello Sommartid

Någon mer änjag som glömt att vrida fram klockan en timme? Jag skulle chilla med morgonkaffet och ta en promenad innan jag skulle äta lunch, men klockan var inte tio utan elva.. Bara att dricka upp och snöra på sig skorna. The sims får vänta tills efter lunch.
 
När Johan åkte iväg med tåget till Boden så gömde jag ett påskägg i hans ryggsäck. Ett vanligt genomskinligt från ica men knöt ett grönt sidenband runt så det skulle vara lite obvious att det var ifån mig. På morgonen fick jag ett sms som sa "Älskling din lilla jävel.." jag hade förväntat mig något gladare faktiskt ;) Men jag ville ju inte ha något ägg för jag äter inte godis och jag tycker att det är de som ska ligga i ett ägg. Klart att det kan ligga andra saker i ett ägg men nu ska han vara borta i sex veckor och betala en massa mat och skit. Så det fick vara.
 
Men nu ska kaffet drickas upp och sedan ska jag ut i den fina solen och faktiskt 12+ !!
 
Liten Johan<3

Kommentera här: