Sandviken.

Gokväll!
Jag har blivit ganska så dålig på att blogg den senaste tiden.. Ganska tråkigt men det händer fortfarande inte så mycket i mitt liv. När saker väl händer så brukar jag vara för trött för att blogga, haha. Men jag ska försöka bli bättre :)

Idag var förhoppningsvis den sista dagen i mitt liv som jag delade ut annonsbladet! Sista veckan känns alltid så himla skön!! (neeeeeeheeeee...!) Och Jessica säger att det ska bli bra väder från och med fredag tills att vi ska åka iväg till Spanien, öhm, GILLA! Glassa och sola ska det bli! För att vänja sig med sol, för i spanien är det högsäsong då vi åker ;)

Annars sover jag i Sandviken ikväll, har umgåtts lite med Johan dvs ätit tacobuffe och sovit ihopkurad i en timme efterom hsn jobbar natt, mys. Sedan jag kom hem till huset igen så har jag fått damp på tv:n och internet, hehe, som är okej nu!
Sedan har jag börjat småritat igen. Det är kul! Men mina teckningar (låter som att Emma 4år målat en teckning) liknar inte dem jag ritar av... Vilket gör mig jäkligt frustrerad!!! Men funderar på att anmäla mig till en tecknarkurs här i höst :D Om det inte är för sent nu? Jag har nollkoll på typ allt med kurser och skola att göra. Tur att jag hann tacka ja till mina kurser iallafall!

Men nu ska jag sova, hare gött!
(varför ska allt se cp ut då man tar kort på en bild? Hon ser ju sjukt konstig ut nu... Tecknarkurs kanske??)

Kommentera här: