LADY DAHMER.

Vilken kvinna! Jag har nyss sträckläst alla hennes inlägg om LCHF och jag mår väldigt bra. Hon förklarar bla att LCHF inte bara är en snabbmetod för att gå ner i vikt och bli smal utan att hon precis som jag mår mycket bättre kroppsligt. Min mage har aldrig mått så bra! Blir så glad av att läsa alla dessa inlägg (och sno lite recept!). För jag har inte gått ner nästan någonting alls på dessa sju veckor. Min kropp är lite konstig av sig. Hos mig är det mina "muskler" som väger och typ inte fettet. Då jag inte styrketränat på ett bra tag så går jag ner i vikt, sen när jag börjar träna styrka igen ca 2-3 gånger i veckan så går jag upp igen. Himla konstigt tycker jag! Men för er som tycker att det är lite intressand med LCHF eller vill läsa hennes åsikter, ideer eller tankar rekommenderar jag starkt att läsa hennes inlägg!
 
http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/category/lchf.html
 

Kommentera här: