Onsdag.

Måste jag läsa en till sida i den tråkiga litteraturen så skriker jag! Hej föresten! Har saker upp över öronen satt här blir det inte mycket som skrivs, som vanligt?! Jag skickade in en uppgift igår, är nästan klart med min uppsats idag, sen måste jag börja på hemtentan som vi nyss fick och innan den ska vara inne har vi ett seminarie som ska göras... Och det är bara sakerna innan jul :o Dör lite!
 
Men jag mår toppen iallafall! Har på något vis gått framåt och tagit tag i saker istället för att förklara bort dom ;) Poäng till mig! Allt känns bättre och jag försöker lura mitt huvud att vara pigg och glad genom att gå runt och le (givetvis då ingen ser haha) så att jag tror att jag är glad och blir glad. Vet ni vad, det funkar faktisk! 
 
Ska göra mig klar för lite gym med Simon! Det är roligt att träna muskler nu för tiden, utan att ha tränat speciellt mycket kommer jag lätt upp i mitt max för ett år sedan, utan träning, lite coolt tycker jag då! Eller så kanske jag bara är awsome!? ;)
 
Undrar när bilden är tagen? För i nuläget jag jag ca 15kg mer i benböj, hahahah!!
 

Kommentera här: