Tisdag.

Paniken stiger sakta för varje dag som närmar sig torsdag och tentadagen! Jag hatar verkligen tentor, jag blir lixom aldrig van utan dör verkligen av nervositet dagarna innan. Johan har till ocg med sagt åt mig att stressa ner och inte ha så stora krav på mig själv vad jag ska hinna på dagarna och allt som jag planerar i mitt lilla huvud..
 
Och som ni märker gör jag allt för att slippa plugga ^^ Sitter med datorn i knät och snyltar på syrrans internet. Är väldigt förvånad att det räcker ända hit! Men mycket bra mycket bra! Då jag beställde mitt internet så hade jag glömt att ändra min profil på Mecenats hemsida så jag beställde ju hem till mammas och pappas hus.. Haha, lyckat! Men det är fixat och jag borde kunna ha "eget" internet torsdag eller fredag om jag fattat rätt :)
 
Nej jag måste ta mig i kragen och läsa lite.. Egentligen vill jag sova och att Johan ska komma men bilen vill tydligen inte funka.. Vilken tur va. Men läsa ska jag göra sen får vi se vad kvällen bjuder på :) Godnatt!
 
Bara för att vi är snygga!

Kommentera här: