Godnatt.

Idag blev det ett awsome box-pass med Jessica. Det är nog inget för någon av oss.. Tog inte i ordentligt heller, till och med mamma hade varnat Jessica att vi skulle ta det lugnt för detta får man en grym träningsvärk av, och det är Jessica och jag expert på att få. Något jag störde mig på var ledarna som kom och skrek fortare och sådär. Det är ju bra, men för oss var det första gången och vi skulle ju inte ta i för fullt. Ja det gick ju lite hur som hellst det passet. Men nu är jag jättetaggad att lägga mer tid åt träningen istället för att få panik att jag inte läst allt i skolan, men då jag frågat andra i klassen så har de läst mindre än mig. Så nu ska jag ge träningen lite mer tid och hoppas på det bästa, och känna mig lite mer tränad. Men nu ska jag sova, godnatt!
 

Kommentera här: