Foto med Maria

Idag har det varit en störd trött dag i skolan, tyskan var ganska så kul, annars är inte tyska mitt roligaste ämne precis. Men idag så var det kul! Sen ett hål på 3 timmar? Linnea hjälpte mig att översätta engelska ord som jag plockat ut ur min engelska bok, hon kunde mer än hälften av alla... Jag känner mig inte i topp i engelska :( Men aja hon är en smart liten flicka. De sista lektionerna var psykologi och svenska, jag ville sova och snarka för att lektionerna var så tråkiga! Men snart blir det väl prov så man har inget annat val än att hänga med.

Gjorde körtester på stan, eller ja det blev ett sen blev både Maria och jag trött men jag klarade test B (igen) iallafall. Ingen orkade shoppa utan bestämde att spara pengar, jag köpte bara lite garn till min tröja som jag troligtvis ska börja på nästa vecka :D haha glad liten tönt!
Men påvägen hem ifrån stan så tog Maria och jag lite kort! Samma ställe som förragången xD hehe. Men denhär gången så fick vi till ganska så många bra kort, enligt mig dåda. Så nu ska ni får lite kort av mig sen måste jag plugga och diska. Fast jag fattar typ inte religionsuppgiften? Men när improviserar inte jag på en hemuppgift på religionen lixom? Känner mig blond i dom uppgifterna.

















Någon mer än jag som tycker att jag är bäst för den andra cykel bilden? Fy i helvete va jag tycker att den blev bra!!


Kommentera här: