In the hardest times

Så finns ipren och räddar en! Huvudet dunkar efter den 2 tim 15min långa Matrix filmen, ibörjan sög den men på slutet gillade jag den. Efter så kom huvudvärken... Kasnke tanken över att skriva en uppsats om den?  Vi fick frågor att svara på till uppsatsen, religionsfrågor. Vill ni veta hur jag satt efter filmen när jag tänkte på hur jag ska skriva ( ??????? ) Jag har inte greppat de hela, hålla utkik efter religiösa symboler? JAG HITTADE INGEN! Fast fick tips av kompisar och läraren tur det!

Så hejsan Ipren, min bästa vän. Jessica kommer och ska sova hos mig tills på fredag<3 Vi ska göra kycklingwook ikväll (som jag skrev tidigare) men jag vill ha något gott!! Typ donken eller pizza...<3 Fy fan för mig! Sånt skräp ska man inte ha. Men vem bryr sig? Det är ju gott skräp!!


Kommentera här: