Morsdag

Åh vilken dag jag har haft idag, helt underbar. Vaknade upp med gott sällskap och en massa morgon mys till LOST. Åt sedan lunch och sen bar det a mot Gävle och in till mormor och morfar, där fick vi fika (som jag fick ont i magen av efter) och se en maaaaaaassa trav på tv... Jag tycker att det ar dötrist och höll på att somna flera gånger!

När vi kom hem så blev det ingen ila utan pappa och jag drog ut till Lövbacken för att övningsköra lite. Måste ligga i nu om jag ska försöka ta körkortet så fort som möjligt, men det gick bra! Ett minus att jag råkade lägga i 5:an istället för 3:an en gång och fan va bilen lät !! xD Men duktiga jag räddade situvationen ;)

Jag har haft det skönt denna helg och nu är första gången som jag sitter id datorn sen tidigt i fredags =) Känns bra att inte vara beroende av datorn ^^

Och idag fick mamma ett trisslottpaket och blommor som hon blev glad för =) Men en sista sak har hon inte fått än och det är en liten hemlighet ;)

Nu har jag precis ätit middag, mumms! Ska snart hitta lite sällskap att spela basket med eller så tar jag en lång promenad.

Kommentera här: