Varmt

Oj va jag har varit varm idag. Vädret har ju varit över förväntningar, hur varmt som hellst. Så för att inte bli överhettad så var jag med Jonas och Johan te Högbo och badade, det var väldigt skönt uppe på ytan men en meter ner så blev det iskallt men ändå skönt på nå konstigt vis ^^
Men vi badade en stund innan vi fick sola och torka oss i 10min, sen var det dags att åka hem föt att Jonas jobbar skift på sandvik och jobbar eftermiddag från kl 14:00 :) Vi åkte hans bil med neddragna bilrutor och det fläcktade underbart! Jag fick mitt hår torrt på samma gång.

Sen har Johan och jag tagit det ganska lugnt, jag solade lite innan vi drog till bibblan så Johan lånade lite böcker. Vi la oss sedan i hans (solstolar?) på gården men denna gång i skugga för att bara njuta av det svala och läste våra böcker :) Jag läser sista delen av Harrypotter som kommer nu i Juli på bio, Jessica tyckte att den var så himla bra att jag lära läsa den.
Jag ha verkligen haft en superdag! Önskar att den imon blir lika bra, fast imon ska jag sola lite mer ;)

Men nu ska jag kolla på ett PrisonBreak innan jag ska somna in i min skönhetssömn :) Godnatt!




Kommentera här: