Ta mig till halvet

..och gör mig till kung (drottning). Idag har familjen varit till Öhmans nya sommarstuga och kollat runt lite. Öhman är en familj som vi umgicks mycket med när vi var yngre, firade nyår, midsommar etc. Riktigt snälla och trevliga! Och så får man inte glömma vovven Eddie, en (blond) golden retriver. Dom hade köpt en lite stuga, den minsta jag sett! Men det fanns rum och trappan till övervåningen såg man inte för dörren hade bara en knopp och såg ut ungefär som ett skåp, tapetern på väggen satt ju även på dörren!
Nej men en jättefin stuga och jag hoppas att det kommer bli mer träffar där ute sen ^^

Motionen idag blev på morgonen men syster, vi kombinerade gång med jogg, eller jogg och jogg, lite fortare måste jag skryta om att det gick *skratt*. Men vi sprang där 5min och gick 5min, alldeles lagomt nu när solen var framme och man svettades som en gris! (det var inte för att syrran inte tränat så ofta ;)

Men nu ska jag ner och hjälpa till med maten, TACOS!!! om nom om!!

Sommriga jag nu på kvällen :) 


Kommentera här: