3år idag <3

Ett jävla tjat men det händer bara en gång med denna person.

:Hur var eran kväll igår Emma?
Tacka för att ni frågar! :D

Haha! Den var helt ok, det hände en liten incident men det blev bra.
Synd bara att Johan somnade innan slaget... xD
Fick pussa och väcka honom då, fast efter 2sek somnade han igen ;)
Så en liten mysig kväll blev det, inte precis lover natten men man kan inte alltid ha det så.

Nu har Johan dragit på gymmet med Jonas, dom fick åka själva :P
Tycker lite synd att dom ska dras med mig ibland x)
Jag hade också tänkt röra på mig!!
Jag sprang ute igår och ramlade nästan på varje steg...
Känns liiiite syrt att springa ute idag igen då, fast med ingeet gymkort och ingen gymbuddy, vad göra jag?
Det kommer sluta med att jag får halka runt på gatorna ändå xD
Så jag ska väl försöka ta mig ut i det överdrivna fina vädret idag!!!
Ett tecken på att den 28 Februari är en bra dag ;)

Myset får vänta tills ikväll, hur fan ska jag hålla mig??

Kommentarer:

1 Johanna:

Har du ett bra självförtroende? (läs inlägg)

Kommentera här: