Färdig tränad !

Nu är jag uppe ifrån den "läskiga skrubben" som jag kallar den för. Idag blev det ganska mycket cykla (kollade på treublood samtidigt) och sen blev det lite övningar med skivstång och mini-cirkel.
Ett normalbra pass enligt mig, fast kroppen kunde ha mått bättre, AJ!

Så jag är klar med träningen idag och kan fokusera på läxorna efter skolan.
Allt går så bra nu och jag blir väldigt glad av det :D

Sitter och äter min sallad som jag gjorde igår, skitgod!
Den innehöll: kyckling, ost, en salladsblandning och paprika.
Sen hittade jag en jättegod dressing i kylskåpet som gjorde det mesta.

Taggar inför foto och allt med fig ikväll, det kommer nog bli riktigt kul!
Nu ska jag sufa lite sen ligga i och läsa min svenska bok, ska försöka läsa ut den så kan man ägna sig åt den tyska och engelska sen :P



Kommentera här: