Update from Barcelona !!

Hola !!
Några av ettorna hade med sig sina skoldatorer och vi har gratis internet på vandrarhemmet !! Jag ångrar mig verkligen att jag inte tog med mig min mobil.. Men nu har jag norpat Antons dator :D
Men allt är bra här. Vi tränar två pass om dagen men var dock lediga igår och åkte in till centrala Barcelona och shoppade, var på stranden och åt ute :) Mysigt hade vi hela dagen! Jag köpte en virkad tröja som verkligen inte är min stil men som jag är nöjd med endå! Den kanske syrran får om hon passar bättre  i den :)
Vi är här för femte dagen och har haft två bra soldagar, jag har dock inte fått mycket färg alls, knappt någon alls.. Men jag har bikinilinjer ^^ Så lite iallafall.
Nu ska vi till Lidl (en affär som vi känner igen!!) Och handla lite innan det andra passet vid kl 17:00 :)
Och jag måste bara säga att frukosten är bara vitt bröd och helvetes onyttiga saker :O Jag är redan trött på det och vi ska vara här i en heel vecka till :O
Får se om jag kan låna Antons dator mer senare ^^ Men nu ska jag dra. See ya!

Kommentera här: