datorkunskap

Tjaba bloggen!!

Sitter på datorkunskapen nu, fick veta att alla i klassen förutom Dennis och Marcus fick IG på det senaste provet xD Och som tur var så hade vi inte läxan tills idag utan den var tills nästa vecka så idag har alla kompleterat provet och fått reda på sina betyg. Jag ska snart visa Maggan att jag kan det som jag inte visade på provet och ska sen få veta mitt betyg. Kollade lite på hennes papper och det var en massa G+ på mig så det duger för mig :P

Jag och Maria skrev klart våran samhäll/engelska redovisning tills imorgon, vi är inte säker på något som vi väl fått ner i ord på pappret men det får duga x) det gjorde också så att jag kom 30 minuter försent till datorkunskapen xD

men nu är det bara naturkunskap kvar innan jag slutar ^^ YES!! (Y)

Kommentera här: