2010-02-28<3

Godmorgon!<33
Jag hade det jättemysigt med Johan igår :) <3 Kom visserligen hem lite före halv 5 (a)
Jag åt godis igår!! WOHO!! Det var supergott som alltid, har godis kvar nu också som jag har börjat fått ont i magen av..
Oturligt nog så vaknade jag med en jättehuvudvärk idag... Tog en Ipren och åt frukost så nu är den så gott som borta :)
Idag så ska jag ta en pdromenad och börja på en av mina 2 läxor och 3 prov.. Mycket plugg blir det i veckan..
 Johan är ute i Jonas stuga med simningen, dom ska åka skoter och ha det skoj :) saknar honom redan^^<3

Nu ska jag läsaett kapitel till i Twilight ''ljudet av dit hjärta'' bästa twilightboken!!!!

Puss!<333

Grattis på 2årsdagen älskling<3333 Du är min luft, allt jag behöver för att leva<333 Saknar dig och längtar tills ikväll då jag får se dig igen<33333


Kommentera här: