Gamla goa släkten

Snart åker Jakko och Ritva hem till Nyköping igen, dom har varit i Storvik för att göra något/har gjort (?) och svängde då förbi här för att hälsa på oss :D Dom är ett av de sötaste personerna jag vet, goa och glada!! Jakko är alltso pappas morbror och heter Haukurama (stavning där?), inte som vi "Haaranen".
Jag funderar om mamma och jag verkligen ska åka till Gävle? Vi har inte åkt än och kommer inte hinna tror jag :/..... Jag hade nästan längtat och hade funderingar på att ta med mig kameran.. Aja.
Jag har varit dålig (snorig, hostig eller sjuk) i över 3 veckor nu och jag har inte tränat något förutom lite promenader hit och dit.. Jag känner verkligen att suget blir nästan ett beroende efter träning!!! Därför så håller jag på och laddar Ipoden med musik och ska sedan gå min vanliga 1h långa promenad<333

Och jag har målat mina naglar :D Snyggingar!!



Kommentera här: